Zestaw pielęgnacyjny BioDermic Dermocosmetics

Cześć.

Dawno Mnie tu nie było, z powodu braku czasu i chęci. Postanowiłam się zmobilizować, nadrobić zaległości we wpisach i w końcu rozhulać bloga.  :).

             Dzisiaj przychodzę do Was z recenzja kosmetyków Biodermic Dermocosmetics, którą otrzymałam pod koniec stycznia.
Kosmetyki Biodermic w swej prostocie zadziwiają działaniem. Ich receptury zostały tak dobrane, by kosmetyki wchodziły ze sobą we wzajemne relacje oraz wzmacniały działanie każdego z osobna. Firma stworzyła kosmetyki, które maja być namiastką profesjonalnych zabiegów kosmetycznych na, które każda z nas może sobie pozwolić codziennie.


Kosmetyki produkowane są z Bio naturalnych surowców. Są wolne od parabenów i silikonów, które zostały zastąpione naturalnymi emolientami przyspieszającymi działanie oraz chroniącymi skórę przed wysuszaniem. Główne składniki aktywne zostały bardziej skoncentrowane oraz zwiększono ich ilość do maksimum.

                    Kosmetyki BiodDermic Dermocosmetics możecie znależć tutaj

Tak prezentuje się zawartość mojej paczki:



W środku znajdowały się:
1. Serum intensywnie wygładzające 3D z kwasem hialuronowym 
2. Krem na dzień z ekstraktem z oliwek 
3. Krem na noc z ekstraktem z oliwek 
4. Maska w płachcie hialuronowa 

Przez cały miesiąc testowałam na sobie serum oraz kremy. Jeśli jesteście ciekawi jak się u Mnie sprawdziły to wytrwajcie do końca wpisu :). 


Wszystkie trzy produkty są w eleganckich buteleczkach ze złotym zdobieniem oraz logo.  Mają praktyczną pompkę, która dozuje odpowiednią ilość kosmetyku potrzebna do aplikacji na twarz. Zarówno kremy jak i serum są bardzo wydajne, stosuje je już ponad miesiąc.  Przedstawię Wam teraz po kolei każdy z nich, a na koniec opiszę swoje odczucia.

Serum intensywnie wygładzające 3D z kwasem hialuronowym

Eliksir, którego nowatorska formuła wyznacza nowy wymiar profesjonalnej pielęgnacji skóry. Zawarty w serum usieciowany kwas hialuronowy nadaje skórze elastyczność i sprężystość oraz opóźnia procesy starzenia, chroni przed wiotczeniem skóry. Tworzy na skórze film hamujący proces utraty wody przez skórę. Pomaga zachować zdrowy i młody wygląd. Pozostawia skórę jędrną, nawilżoną i aksamitnie gładką. 


Serum używam codziennie rano i wieczorem, przed nałożeniem kremów. Poprawia ono wchłanianie się kremu, bardzo dobrze z nimi współgra. Nie pozostawia lepkiej, ani tłustej warstwy. Skóra stała się bardziej jędrna, gładka i miła w dotyku. Pory zostały zwężone, cera nabrała blasku, jest bardziej promienna.  Konsystencję ma wodnistą, szybko się wchłania. Wystarczy jedna doza z pompki by wysmarować nim całą twarz. Przeznaczone jest do każdego rodzaju skóry. Nie uczula.  Przeznaczony jest przede wszystkim co cery odwodnionej, która potrzebuje intensywnego i dogłębnego nawilżenia. 
Serum jest bardzo wydajne. Produkt jest zamknięty w buteleczce o pojemności 30 ml. Cena za te przyjemność jest w granicach 40 zł.

Skład INCI: Aqua, Glycereth-26, Sodium Hyaluronate, Polyacrylate Crosspolymer-6, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Phenoxyethanol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, PPG-26 Buteth-26, Chlorphenesin, Parfum.


Krem na dzień z ekstraktem z oliwek

Dostarcza skórze składniki lipidowe, które są niezbędne do utrzymania miękkości i jędrności skóry. Zawarty w kremie olej z oliwek intensywnie odżywia, chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Przeciwdziała procesom przedwczesnego starzenia i przyczynia się do odbudowy lipidowej bariery ochronnej skóry. 


Krem przeznaczony jest do cery dojrzałej, wysuszonej oraz odwodnionej, wymagającej odbudowy warstwy lipidowej, oraz ochrony przed nadmierną utratą wody. Jestem posiadaczką takiej cery. Ma bardzo delikatny i przyjemny zapach. Oliwki maja zbawienny wpływ na cerę, o czym przekonałam się stosując krem. Koloryt skóry został wyrównany, cera nie już szara tylko promienna. Skóra jest miękka, gładka w dotyku i przez cały dzień dobrze nawilżona, nie muszę w ciągu dnia sięgać po kolejną dawkę kremu. Kosmetyk nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy na twarzy. Ma gęstą konsystencję, bardzo dobrze i szybko się wchłania. Jedna doza wystarczy by wysmarować całą twarz. Jest bardzo wydajny. Nie uczula. Krem zamknięty jest w buteleczce o pojemności 50 ml. Cena za krem kształtuje się w granicach 40 zł.

Skład INCI: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Olea Europaea Husk Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Glycerin, Ethylhexyl Palmitate, Cetyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Hydrogenated Ethyl Hexyl Olivate,  Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Glycereth-26, Phenoxyethanol, Rosa Centifolia Flower Extract, Sodium Lactate, Sorbitol, Lactic Acid, Serine, Urea, Glycine, Glucose, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Carbomer, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Benzyl Alcohol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Parfum, Limonene, Linalool, Citronellol, Citral, Benzyl Benzoate, Geraniol.\



Krem na noc z ekstraktem z oliwek 

Wysokozaawansowany krem odżywczy na noc oparty na bogatej formule naturalnych substancji czynnych. Oliwa z oliwek bogata w witaminy, fitosterole i nienasycone kwasy tłuszczowe doskonale odżywia i zapobiega odwodnieniu skóry. Chroni przed działaniem wolnych rodników, odbudowuje hydrolipidową barierę skóry oraz normalizuje keratynizację. Odpowiednio nawilża skórę. Dzięki unikalnej recepturze wyselekcjonowanych składników umożliwia wzmożenie cyklu odnowy komórek podczas snu. 


Krem jest tłusty, ma gęstszą konsystencję od kremu na dzień. Jest jego dobrym dopełnieniem, wzajemnie się uzupełniają. Skóra rano jest miękka, elastyczna, ujędrniona i gładka, idealnie przygotowana na poranny rytuał pielęgnacyjny. Krem wyrównuje koloryt skóry, odżywia ją, redukuje drobne zmarszczki oraz intensywnie nawilża. Ma bardzo delikatny i przyjemny zapach. Przeznaczony jest do skóry dojrzałej, wysuszonej i odwodnionej. Nie uczula i nie podrażnia.  Jest bardzo wydajny, jedna doza kremu z pompki wystarczy na posmarowanie całej twarzy.  Krem zamknięty jest w buteleczce o pojemności 50 ml.
 Koszt kremu kształtuje się w granicach 40 zł. 

Skład INCI: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate,  Glycerin, Hydrogenated Ethyl Hexyl Olivate, Olea Europaea Husk Oil Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables,  Olea Europaea Fruit Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Phenoxyethanol,  PEG-75 Stearate, Rosa Centifolia Flower Extract, Sodium Lactate, Sorbitol, Lactic Acid, Serine, Urea, Glycine, Steareth-20, Glucose, Allantoin, Jojoba Esters/Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Wax/Acacia Decurrens Flower Wax/Polyglycerin-3, Carbomer,  Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Benzyl Alcohol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Ceteth-20, Ethylhexylglycerin, Parfum, Limonene, Linalool, Citronellol, Citral, Benzyl Benzoate, Geraniol.



Maska w płachcie hialuronowa

Maska przeznaczona jest do każdego rodzaju i typu skóry. Zawarty w niej Kwas hialuronowy łączy włókna kolagenu i elastyny w skórze właściwej i wiąże cząsteczki wody, zapewniając jej blask. Nawilża i napina skórę, wygładza drobne zmarszczki i nierówności. Minimalizuje stany zapalne i usuwa wolne rodniki. Pozostawia skórę jędrną, nawilżoną i aksamitnie gładką. 



Maska jest bardzo mocno nawilżona. Ma bardzo przyjemny i delikatny zapach (nie czuć alkoholu tak jak to jest w przypadku większości masek). Po nałożeniu na twarz maseczka bardzo dobrze przylega, nie osuwa się z niej. Należy pamiętać by maskę na twarzy trzymać tyle czasu ile podaje producent, nigdy więcej. Może to mieć odwrotny skutek od zamierzonego. Maseczka bardzo dobrze nawilża oraz napina skórę, wygładzając jednocześnie drobne zmarszczki oraz nierówności. Wyrównuje koloryt skóry oraz rozjaśnia przebarwienia. Skóra jest odżywiona, miękka, gładka, elastyczna oraz intensywnie nawilżona.
Maseczka jest zapakowane w kartonową kopertę. Cena maseczki w granicach 15 zł.


Podsumowując

Zestaw pielęgnacyjny firmy BioDermic Dermocosmetics bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Moja cera odżyła, nie mam nawet kawałka przesuszonej skóry na twarzy. Jest promienna, nawilżona, wygładzona, ujędrniona, oraz miękka w dotyku. Rozszerzone pory zostały zredukowane do minimum. W końcu mogę normalnie nałożyć podkład na twarz bez obawy, że za chwilę uwydatnią się wszędzie suche skórki. Przebarwienia zostały rozjaśnione oraz wyrównał się koloryt skóry.
 Jestem zadowolona z efektu. Przekonana byłam, że odpowiednia będzie dla mojej cery seria hialuronowa. Jednak po wymianie maila z informacja o stanie mojej cery polecono mi serie oliwkową. To był strzał w dziesiątkę. Kontaktując się z firmą można liczyć na profesjonalną poradę w kwestii doboru kremów dla siebie. Na pewno ponownie sięgnę po serie oliwkową BioDermic Dermocosmetics.

Pamiętajcie by do pielęgnacji cery stosować kremy i sera z tej samej firmy, ponieważ składniki są tak dobrane by kosmetyki na danym etapie pielęgnacji uzupełniały się wzajemnie.

Miałyście już kosmetyki tej firmy? Co o nich sądzicie? 

Mam nadzieje, że nie zanudziłam Was lektura, a wręcz przeciwnie okazała się dla Was przydatna. Jeśli tak to koniecznie dajcie znać w komentarzu. Jeśli macie pytania śmiało pytajcie.

Miłego dnia kochani :).








Komentarze

  1. Twoja recenzja jest bardzo rzetelna i duzo ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec. Zycze ci powodzenia przy tworzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków. :) Opakowania są na prawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo fajnie sprawdziły się te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste jest piękne - mnie prostota zachwyca - a zapach oliwkowy to ten zapach który koi moje zmysły - więc kto wie może sięgnę po te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny opis i myślę, że nie jednej osobie pomoże

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam firmę, mam ich produkty ale z innej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taki zestaw i ja, jak na razie mam podobne zdanie na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, skoro nie tylko u Mnie się sprawdzają to znaczy, że można polecać :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna seria, nie miałam kosmetyków tej firmy, ale według tego co napisałaś są w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. mam również kosmetyki tej firmy, ale innej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że jesteś zadowolona z kosmetyków. Ja nie znam,, ale nie powiem, prezentują się bardzo dobrze, luksusowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te produkty i u mnie sprawdzają się rewelacyjnie 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

Obserwatorzy

Popularne posty