Rewitalizujący tonik do twarzy KUESHI .

Cześć !


               W dniu dzisiejszym przedstawię wam kolejny  kosmetyk firmy KUESHI , który przybył do mnie w pudełku  Shiny. Tym razem jest to rewitalizujący tonik do twarzy. Ciężko było na naszych portalach znaleźć  jakiekolwiek opinie na temat tego produktu, więc postanowiłam go przetestować na własnej skórze i zdać Wam krótką relację :).



          
                 Tonik w swoim składzie zawiera aloes , rumianek i nagietek. Jestem posiadaczką cery suchej i wrażliwej, tonik z tym problemem poradził sobie rewelacyjnie. Nie wysusza i nie podrażnia cery. Oczyszcza skórę i nawilża , pozostawiając uczucie świeżości i miękkości a przy tym pięknie pachnie. Skóra jest po nim dobrze przygotowana do kolejnego zabiegu. Nie zapycha i jest wydajny. Jak dla mnie jeden z najlepszych . Jeszcze nie zużyłam pierwszego opakowania a już zamówiłam drugie :) . 


Kosmetyki KUESHI są produkowane w większości z naturalnych składników, nie są testowane na zwierzętach, nie uczulają . 
Niestety cena trochę wysoka 45zł za 200ml , ale dla osób szukających dobrych kosmetyków do cery suchej oraz wrażliwej , jest wart swej ceny.

Miłego dnia :)

Komentarze

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

Obserwatorzy

Popularne posty