Vizir GoPods od EverydayMe i P&G

Krótka recenzja kapsułek piorących Vizir GoPods #vizirgopods #everydayme #ambasadorka
Zachęcam do czytania :)



Projekt Vizira dobiegł końca :) . 
Dziękuję everydayme.pl oraz P&G za możliwość testowania i przekonania się do kapsułek piorących.Przyszła pora na recenzje :) i podzielenie się moimi spostrzeżeniami.
Broniłam się przed kapsułkami piorącymi , ze względu na alergię dzieci. Zawsze omijałam je w sklepie. Mając możliwość przetestowania , zmieniłam zdanie .
Kapsułki Vizir go pods alpine fresh są wygodniejsze w użytkowaniu , nie wymagają dodatkowego stosowania płynu do płukania , dając nam oszczędności . Nadają się do prania kolorowych jak i białych tkanin .Po wypraniu ubrania i pościel ładnie i długo pachną . Pranie jest miękkie i miłe w dotyku . Firanki jak i białe ubrania są śnieżnobiałe .
Idealnie rozpuszczają się w niskiej temperaturze , nie trzeba stosować dodatkowego płukania podczas prania.NIE UCZULAJĄ !! Mogę z czystym sumieniem polecić kapsułki vizir go pods alergikom. U mnie się sprawdziły . Dzieci mimo alergii nie mają wysypki. Jak dla mnie nr 1 wśród środków piorących .Godne polecenia.
Przekonaj się sam/a :)

Komentarze

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

Obserwatorzy

Popularne posty