Recenzja szczoteczki Oral-B Genius 9000

Witam .
Po 40 dniach testowania dzięki everydayme.pl mam dla Was recenzję szczoteczki Oral-B Genius 9000
#poprostugenius

Kilka słów opisujących szczoteczkę i jej pełny zestaw znajdziecie kilka wpisów niżej.

Zawsze sceptycznie podchodziłam do szczoteczek elektrycznych ze względu na dużą wrażliwość moich dziąseł . Dzięki everydayme.pl oraz P&G miałam możliwość testowania szczoteczki Oral-B Genius 9000 , dzięki której zmieniłam swoje sceptyczne nastawienie na pozytywne . Jedna szczoteczka może posłużyć całej rodzinie ponieważ ma 6 trybów pracy , jest dostosowana do każdych potrzeb . 
Tryb sensitive dla wrażliwych dziąseł 
Tryb wybielania zębów jeden z moich ulubionych  
Tryb pro clean - intensywne czyszczenie i usuwanie płytki nazębnej 
Tryb masażu dziąseł
Tryb codziennego czyszczenia
Tryb czyszczenia języka.



Po 40 dniach testowania , mogę śmiało powiedzieć , że zmniejszyła się ilość płytki nazębnej oraz przebarwień na moich zębach . Stały się one gładsze lśniące a co najważniejsze nie ucierpiały na tym moje dziąsła . Czego nie mogę powiedzieć stosując szczoteczkę manualną .

Idealnie współpracuje z aplikacją poprzez bluetooth . Aplikacja daje nam możliwość dokładniejszego czyszczenia zębów , dzięki wykrywaniu funkcji położenia . Aplikacja może posłużyć również jako zachęta dla dzieci by dokładniej czyściły ząbki . Największy plus dla szczoteczki Oral-B Genius daję za wytrzymałość baterii , na jednym ładowaniu można przez 12 dni szczotkować zęby.


Dla mnie szczoteczka Oral-B Genius 9000 przeszła najśmielsze oczekiwania , nie powrócę już do szczoteczki manualnej. 

Z czystym sumieniem polecam Szczoteczkę Oral-B Genius 9000 . W moim teście wypada ona 5/5 ✪
Gorąco polecam 

Miłego dnia :)

Komentarze

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

Obserwatorzy

Popularne posty