Zbawienie dla włosów

Witam .
Dawno nie dodawałam żadnej recenzji na bloga . Niestety z telefonu wpisy nie wychodzą tak jakbym chciała .

Chcę Wam przedstawić moje zbawienie dla włosów przede wszystkim suchych i pozbawionych blasku . Jakiś czas temu w moje ręce trafił Koktajl Multifunkcyjny  do pielęgnacji oraz stylizacji włosów Dr.Pawpaw.

Nigdy nie słyszałam o tej firmie ani jej produktach . Zapoznałam się z informacjami na odwrocie i postanowiłam wypróbować .

Producent zapewnia :
1. Nawilżenie i lekkość 
2. Blask
3. Ratunek dla rozdwojonych końcówek
4. Ochronę przed wysokimi temperaturami oraz łatwą stylizację
5. Wygładzenie oraz likwidację puszenia
6. Łatwiejsze rozczesywanie
7. Uzależniający zapach

Jeśli chodzi o moje włosy mają grubą strukturę , są suche , matowe , szorstkie z rozdwojonymi końcówkami . Zawsze po umyciu mam na głowie sztywne siano i muszę używać masek nawilżających , odżywek regenerujących , czasem nawet odżywek ułatwiających rozczesywanie. Do tego przed suszeniem lub prostowaniem używam preparatów ochronnych . By moje włosy wyglądały w miarę ładnie muszę przejść ten czasochłonny oraz kosztowny rytuał . 

Jednak jak wyglądają moje włosy po używaniu koktajlu do pielęgnacji oraz stylizacji włosów Dr.Pawpaw ?

1. Moje włosy są nawilżone , miękkie i lekkie
2. Są pełne blasku
3. Rozdwojone końcówki bardziej się już nie rozdwajają , część się wykruszyła , ale nie zauważyłam by  rozdwojonych końcówek było więcej
4. Nie muszę dodatkowo używać preparatów chroniących włosy przed stylizacją wysokimi temperaturami
5. Włosy są wygładzone już nie są szorstkie,  z puszeniem nigdy nie miałam problemów , więc w tej kwestii się nie wypowiem
6. Włosy bardzo łatwo się rozczesują
7. Pięknie pachną owocem mango Kocham ten zapach !!

To zdjęcie jest z mojego profilu na instagramie :)

Podsumowując kosmetyk do pielęgnacji włosów bardzo się u mnie sprawdził , nie mam potrzeby kupowania dodatkowych maseczek , odżywek oraz preparatów ochronnych do włosów .
Dzięki temu mam troszkę więcej pieniążków w portfelu oraz więcej miejsca w szafce. Dla mnie jest to MUST HAVE i nie wymienię go już na żaden inny.

Skoro z moimi włosami sobie poradził to chciałabym widzieć efekt na włosach cienkich i normalnych .

Koktajl jest bardzo wydajny , mogą go stosować również dzieci oraz mężczyźni . Zawiera ekstrakt z papai i bosko pachnie .
Jeśli chodzi o  dostępność kosmetyku to na pewno znajdziecie go w drogeriach internetowych , oraz stacjonarnie w drogerii Hebe .








Komentarze

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

Obserwatorzy

Popularne posty