Werther's Original Soft Eclairs i Konkurs

Cześć !

Ostatnio na instagramie i facebooku zamieściłam informację o tym , że zostałam Ambasadorką marki Werther's Original , a to wszystko dzięki Rekomenduj.to . Chcę Wam w skrócie opisać co znalazło się w mojej paczce Ambasadorskiej , jak wygląda cała kampania oraz o konkursie Werther's Original z super NAGRODAMI.



7 Maja otrzymałam maila z informacją o zakwalifikowaniu się do słodkiej kampanii. Paczkę otrzymałam pod koniec tygodnia. Jak będzie wyglądała zawartość paczki wiedziałam już następnego dnia oglądając transmisję na profilu facebookowym Klik . Jeśli nie jesteś jeszcze obserwatorem Rekomenduj.to zachęcam Cię do śledzenia. Znajdziesz tam mnóstwo informacji o kampaniach a także konkursach.

Wracając do Mojej Paczki Ambasadorskiej  Werther's Original znalazłam w środku :

- 11 paczek rozpływających się w ustach karmelowych cukierków z pysznym czekoladowym nadzieniem " Soft Eclairs "
- 1 paczkę wciągająco  miękkich cukierków karmelowych " Soft Caramels " pysznych delikatnych i kremowych
- 1 paczkę śmietankowych cukierków z delikatnym nadzieniem karmelowym " Creamy Filling "
- 1 paczkę klasycznych cukierków Werther's Original o wyjatkowym , śmietankowym smaku , który towarzyszy mi od dzieciństwa po dzień dzisiejszy
- ulotki do rozdania znajomym
- list powitalny dla Ambasadora kampanii .



Uwielbiam Werther'sy , poprzednie edycje smakowe są mi bardzo dobrze znane. Gdyby ktoś mnie zapytał o mój ulubiony smak , zdecydowanie jest to " Soft Eclairs " . Uwielbiam karmel i śmietankowy smak, ale w połączeniu z czekoladą, jest moim number one. 

Jak już na wstępie wspomniałam chce również podzielić się z Wami informacja o konkursie , którą przygotował Werther's Original . 

Jak wziąć udział w konkursie?

1. Pokaż na zdjęciu jak wygląda Twoja chwila przyjemności z nowością " Soft Eclairs " Ważne by na zdjęciu były widoczne cukierki 


2. Zdjęcie zamieść na swoim profilu na Instagramie koniecznie z #mojesofteclairs

3. Upewnij się , że Twój profil jest publiczny , aby inni mogli zobaczyć Twoje zdjęcie

Konkurs trwa od 14.05.2018 do 17.06.2018r. Nagrody są bardzo fajne zachęcam do udziału w konkursie

Więcej szczegółów i informacje o nagrodach na stronie Organizatora konkursu  http://www.werthers-original.pl/

Jeśli jesteś ciekawa/y jak zostać Ambasadorem na Reko i testować nowości na rynku zapraszam Cię do kontaktu przez moją stronę na Facebooku , którą znajdziesz w menu rozwijalnym . 


Dziękuję , że tu byłaś/eś . Mam nadzieję, że wpis się Tobie podobał :) .

Miłego dnia :)




Komentarze

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

Obserwatorzy

Popularne posty